Er moest worden gevraagd om feedback vanuit drie verschillende perspectieven. Om deze reden heb ik klasgenoten, mijn familie en mijn werk gevraagd om feedback voor deze opdracht. De feedback moest gaan om mijn houding en gedrag. Dit is vrij breed en daarom werd het vrij lastig ondervonden om deze 'vraag' beantwoord te krijgen.
Ouders
Toen ik mijn ouders om feedback vroeg over mijn houding en gedrag, ging dit al gauw over hoe het thuis is, zo noemde ze bijvoorbeeld lui, terwijl ik het interessanter vind om te weten wat ze van mijn houding en gedrag als persoon vinden, buiten de huishoudelijke klusjes om. Andere dingen die werden genoemd waren klantvriendelijk (op het werk), houd van gezelligheid, dat ik erg sfeergevoelig en sociaal ben. Ook werden er onderwerpen genoemd die terug slaan op school. Ik werd perfectionistisch, doorzettingsvermogen, rechtvaardig (eens!), nauwkeurig, maar ook erg slordig.. het is ook nooit goed! Als laatst werd nog nieuwsgierig en leergierig gezegd.
Werk
Op het werk kreeg ik als feedback ook vaak te horen dat ik erg klantvriendelijk ben. Ik maak altijd een gezellig praatje met de klanten en probeer ze op hun gemak te krijgen. Daarnaast zorg ik met mijn professionele hulp ervoor dat ik ze goed kan helpen en alternatieven aan kan bieden waar nodig. Ook kreeg ik te horen dat ik collega's goed en graag help, erg collegiaal. Ik zorg voor een goede sfeer en zorg dat mijn taken goed worden uitgevoerd.
School
Ik heb deels gekletst met klasgenoten en deels gekeken naar de laatste P2P-formulieren. Uit deze formulieren kwam dat ik hard had gewerkt en dat mensen blij waren dat ik de leiding nam. Ook vonden ze dat ik behulpzaam was, waar hulp nodig was, kwam ik bij kijken namelijk. Ook werd er aangegeven dat ik met goed overleg makkelijk mee samen te werken ben. Ik heb wel een eigen zin, waardoor ik een beetje opstandig kan zijn in samenwerking.
Reactie plaatsen
Reacties